Få bilen fikset med et telefonopkald
Næste gang bilen nægter at samarbejde, kan du trøste dig selv med, at hjælpen måske ikke er længere væk end et telefonopkald. Hos SOS Dansk Autohjælp sidder der nemlig erfarne og uddannede teknikere klar til at guide og vejlede over telefonen.
Jan Jensen er teknisk supporter hos SOS Dansk Autohjælp, og han fortæller, at rigtig mange havarier kan løses over telefonen:
- Ofte kan nogle gode råd og vejledning løse problemet med det samme. Det kan være alt fra et åbent tankdæksel til en ratlås, der har sat sig fast. Vi kan også hjælpe med svar på, om man midlertidigt kan køre videre, selv om der er advarselslamper, der lyser, siger Jan Jensen.
Vejledning over telefonen er en service, som betyder hurtig hjælp, når problemet ikke kræver et værkstedsbesøg, men snarere et par gode fif fra en erfaren tekniker. Det kan for eksempel være tilfældet, hvis du punkterer:
- Hvis du har reservedæk og nødkit med, kan jeg guide dig over telefonen til at skifte dæk, siger Jan Jensen.
Det vigtigste for SOS Dansk Autohjælp er trygge og tilfredse kunder. Derfor sendes der selvfølgelig en redder ud, hvis der opstår tvivl om noget, eller det viser sig, at problemet ikke kan løses via telefonen.
Du kan altid ringe
SOS Dansk Autohjælps kunder kan altid ringe og få professionel vejledning. Teknikerne har mange års erfaring og kendskab til bilmærker. Derfor er der en god chance for, at problemet kan løses med rådgivning over telefonen. Og kan det ikke det, sendes der en autoredder ud med det samme.
Er du også interesseret i hurtig vejhjælp, når bilen strejker på det mest ubelejlige tidspunkt? Læs mere om SOS Dansk Autohjælp her