/

Refusion af udgifter

Kundeservice

Hvordan får jeg refunderet mine udgifter i forbindelse med assistance?

Har du haft udgifter/udlæg i forbindelse med færdselsuheld eller driftsstop, og de er dækket ifølge aftale med vores vagtcentral.

Vejledning til udfyldelse af refusionsskemaet:

Du vil herefter modtage et automatisk svar om, at vi har modtaget din anmodning, og du skal derfor ikke foretage dig yderligere.

Vi bestræber os på, at behandle din anmeldelse inden for 10 arbejdsdage fra den dag, vi har modtaget din anmeldelse. I travle perioder i forbindelse med fx påske-/pinse-/vinter-/efterårs- og sommerferien har vi rigtig travlt, hvorfor der kan være ekstra pres på vores behandlingstid.

Dit tilgodehavende vil umiddelbart efter godkendelse blive overført til din bankkonto.

Skulle ovennævnte give anledning til yderligere spørgsmål, er du naturligvis velkommen til at kontakte os på telefonnummer 72 20 65 14 mandag til fredag fra kl. 9.00 til 15.00 eller sende en mail.

Husk at indsende din refusionsanmodning med tilhørende bilag til SOS Dansk Autohjælp A/S så hurtigt som muligt.